Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een schriftelijke melding bij ons hierover te maken d.m.v. een e-mail.
Indien het gebrek binnen de 12 maanden garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Garantietermijn en bepalingen
De garantietermijn op uw GPS kinderhorloge is 12 maanden op technische en montagefouten.
Uitgesloten van garantie zijn:
Slijtgevoelige onderdelen zoals accu's, horlogebandjes, oplaadkabeltjes, hang en sluitwerk, knoppen, screen protectors. Deze onderdelen kunnen slijten tijdens de levensduur en intensief gebruik ervan.
Fysieke schade zoals krassen, deuken, gebroken plastic en/of displays, en horloge bandjes.
Schade veroorzaakt door water of vloeistoffen.
Schade veroorzaakt door stof, zand of achterstallig onderhoud van uw toestel.
Schade veroorzaakt door gebruik van niet door ons geleverde producten zoals smartphone opladers.
Schade die is ontstaan door een ongeval, foutief gebruik, misbruik, vloeistoffen, water, brand, of aardbevingen, of andere externe oorzaken.
Schade door anders gebruik, afwijkend dan beschreven in onze handleidingen, documentatie, of instructies via onze website.
Schade door ongeautoriseerde service van derden. (b.v. uw lokale horlogemaker of juwelier)
Wat kunnen we repareren?
Het kan gebeuren dat er een horloge bandje of onderdeel sneuvelt bij een GPS horloge voor kinderen. Hiervoor kunt u een reparatie verzoek indienen bij ons. Wij hanteren de volgende tarieven hiervoor. De genoemde tarieven zijn incl. BTW, en incl. € 7,25 verzendkosten. (PostNL)
Nieuw horloge bandje € 14,95
USB oplaadkabel € 14,95
Accu / Batterij vervanging door foutief opladen € 74,95
Schade door water, stof of zand
Schades door water, stof of zand zijn lastig te repareren. We kunnen voor u onderzoeken in hoeverre uw toestel nog te repareren is. Wij maken dan een kostenopgave, en informeren u vooraf.
Raadpleeg ook uw verzekering
Bepaalde schade gevallen (b.v. schade door derden) worden vergoed door uw verzekeringsmaatschappij. Raadpleeg dus ook altijd eerst even bij uw verzekeringsmaatschappij voordat u contact opneemt met ons.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@gps4kids.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Uiteraard geven wij altijd de voorkeur om het samen op te lossen.