Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een schriftelijke melding bij ons hierover te maken d.m.v. een e-mail.
Indien het gebrek binnen de 12 maanden garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. U betaald hiervoor ook geen verzendkosten. Bij een garantie verzoek sturen wij u een retourlabel zodat u het product kosteloos kunt verzenden. Mocht u besluiten het product zelfstandig te retourneren, dan vergoeden wij u de gemaakte kosten met een maximum van € 6,95. ( PostNL verzendtarief )
De garantietermijn op uw BELIO® GPS kinderhorloge is 12 maanden op technische en montagefouten.
Uitgesloten van garantie zijn:
Het kan gebeuren dat er een horloge bandje of onderdeel sneuvelt bij een GPS horloge voor kinderen. Hiervoor kunt u een reparatie verzoek indienen bij ons. Wij hanteren de volgende tarieven hiervoor. De genoemde tarieven zijn incl. BTW, en incl. € 6,95 verzendkosten. (PostNL)
Schades door water, stof of zand zijn lastig te repareren. We kunnen voor u onderzoeken in hoeverre uw toestel nog te repareren is. Wij maken dan een kostenopgave, en informeren u vooraf. Onze horloges zijn voorzien van een waterverklikker, deze is leidend bij vochtschade.
Bepaalde schade gevallen (b.v. schade door derden) worden vergoed door uw verzekeringsmaatschappij. Raadpleeg dus ook altijd eerst even bij uw verzekeringsmaatschappij voordat u contact opneemt met ons.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar verkoop@gps4kids.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Uiteraard geven wij altijd de voorkeur om het samen op te lossen.
GPS4KIDS | BELIO© | SMARTWATCH VERYFIT
de Opper 5
8621 DZ HEEG
E-mail verkoop(at)gps4kids.nl
KVK Nummer 52268845
BTW Nummer NL001466632B48