GPS4KIDS SUPPORT

-

Voor technische ondersteuning en support op uw GPS kinderhorloge van KIDWATCH of BELIO kun u contact opnemen met ons via de e-mail. Lees eerst de onderstaande informatie even door voordat u contact opneemt met ons.

LET OP: ONZE SUPPORT AFDELING IS UITSLUITEND VOOR KLANTEN VAN GPS4KIDS. HEEFT U EEN GPS KINDERHORLOGE ELDERS GEKOCHT, DAN KUNNEN WIJ U NIET HELPEN.

-

--

Veel gestelde support vragen:

- Mijn GPS kinderhorloge stuurt de positie niet meer door. 

Antwoord: In 99% van de gevallen is het saldo wat op de simkaart staat in uw BELIO of KIDWATCH op. Controleer dit eerst voordat u contact opneemt met ons.

- Ik krijg de melding remove pin and restart

Antwoord: Uw simkaart is nog niet pincode vrij gemaakt. Controleer dit in een mobiele telefoon. 

- Mijn GPS horloge wil niet meer opladen.

Antwoord: Als u een GPS horloge voor langere tijd niet hebt gebruikt, dan is de accu voor 100% ontladen. Als u deze vervolgens weer gaat opladen, dan gebeurd er in de eerste 5 minuten niks. Dit is normaal. U zult zien dat na 5 a 10 minuten vanzelf begint met opladen.

- Ik heb een GPS horloge gekocht via Aliexpress of een Nederlandse veilig website. Kunnen jullie mij helpen? 

Antwoord: Nee, helaas. Wij werken uitsluitend met onze eigen soft en -hardware. De GPS horloges die op deze websites worden verkochten werken veelal niet in de EU, en zijn zeer onveilig in het gebruik. Daarnaast is de veiligheid van uw data en privacygegevens veelal dubieus.

-

-

-

SUPPORT

-

-

Om uw zo goed en snel mogelijk te helpen verzoek wij uw om de volgende zaken naar ons te e-mailen.

-

-

1. IMEI nummer + en bij de BELIO©TOUCH het ID nummer. ( Beide staan op doosje)

2. Waar heeft u het toestel gekocht?

3. Duidelijke omschrijving van het probleem

4. Uw contact gegevens

-

-

LET OP: Staat een van bovenstaande punten niet vermeld niet in uw e-mail, dan moeten wij dit terugkoppelen aan u. Hiermee wordt het supportproces vertraagd. Zorg voor een complete aanvraag. Dit is in ieders belang.

ONS E-MAIL ADRES:     VERKOOP@GPS4KIDS.NL 

-

De gemiddelde doorlooptijd van supportvragen bedraagt momenteel 1 dag.