SUPPORT

Vermeld in uw e-mail onderstaande punten:

 

  • Prokids28 IMEI, ID, en REGISTRATIECODE ( Zie verpakking )
  • Welke GSM provider u gebruikt in het toestel
  • Omschrijving van het probleem
  • Uw contact gegevens

 

Op basis van een support verzoek kan uw informatie zoals bovenstaand genoemd (Horloge ID, IMEI, SOS telefoonnummers.) inzichtelijk worden voor de medewerkers van BELIO / onze technische staf. Indien nodig zullen wij u hiervoor toestemming vragen. Support verzoeken worden uitsluitend afgehandeld door onze eigen medewerkers van BELIO©. Mocht u er problemen mee hebben dat uw gegevens inzichtelijk worden, geef dit dan aan in uw support aanvraag. Mochten wij moeten inloggen op onze server om uw support vraag te beantwoorden of om uw probleem te verhelpen, dan doen wij dit uitsluitend met uw schriftelijke toestemming en goedkeuring via email adres support@belio.nl. 

 

Ons e-mail adres voor support is:

 

verkoop@gps4kids.nl

 

We nemen binnen 1 - 2 werkdagen contact met je op. Na het sturen van uw e-mail ontvangt je een autoreply van ons ter bevestiging.

Het is echt belangrijk dat je alle punten zoals gevraagd aangeeft in je supportvraag. Anders moeten we dit weer terugkoppelen, en dat vertraagd de support.

 

Telefonische support?

Op dit moment hebben wij geen telefonische support. De reden hiervoor is dat wij in een e-mail veel beter supportvragen kunnen beantwoorden aan u, en zo kunt u het nog eens op uw gemak nalezen mocht dat nodig zijn. Mocht U echt een noodgeval hebben, zet dan uw telefoonnummer in uw e-mail. Uiteraard gaan we u dan bellen.