KIDWATCH SUPPORT

-

Voor technische ondersteuning en support op uw GPS kinderhorloge van KIDWATCH of BELIO kun u contact opnemen met ons via de e-mail. Lees eerst de onderstaande informatie even door voordat u contact opneemt met ons.

LET OP: ONZE SUPPORT AFDELING IS UITSLUITEND VOOR KLANTEN VAN GPS4KIDS. HEEFT U EEN GPS KINDERHORLOGE ELDERS GEKOCHT, DAN KUNNEN WIJ U NIET HELPEN.

-

--

Veel gestelde support vragen:

- Mijn GPS kinderhorloge stuurt de positie niet meer door. 

Antwoord: In 99% van de gevallen is het saldo wat op de simkaart staat in uw BELIO of KIDWATCH op. Controleer dit eerst voordat u contact opneemt met ons.

- Mijn GPS horloge voor kinderen geeft een locatie ergens in China.

Antwoord: Normaal gesproken wordt uw KIDWATCH binnen 5 a 10 minuten automatisch verhuisd naar onze eigen EU server. Soms kan het gebeuren dat hier een vertraging is of andere reden waarom dit niet gebeurd. Neem dan even contact op met ons, zodat wij uw GPS kinderhorloge handmatig kunnen verplaatsen. 

- Mijn GPS horloge wil niet meer opladen.

Antwoord: Als u een GPS horloge voor langere tijd niet hebt gebruikt, dan is de accu voor 100% ontladen. Als u deze vervolgens weer gaat opladen, dan gebeurd er in de eerste 5 minuten niks. Dit is normaal. U zult zien dat na 5 a 10 minuten vanzelf begint met opladen.

- Ik heb een GPS horloge gekocht via Aliexpress of een Nederlandse veilig website. Kunnen jullie mij helpen? 

Antwoord: Nee, helaas. Wij werken uitsluitend met onze eigen soft en -hardware. De GPS horloges die op deze websites worden verkochten werken veelal niet in de EU, en zijn zeer onveilig in het gebruik. Daarnaast is de veiligheid van uw data en privacygegevens veelal dubieus.

-

-

-

Contact opnemen voor support

-

-

Om uw zo goed en snel mogelijk te helpen verzoek wij uw om de volgende zaken naar ons te e-mailen.

-

1. UW BESTELNUMMER VAN GPS4KIDS

2. HET MOBIELE TELEFOONNUMMER VAN DE SIMKAART DIE IN HET HORLOGE ZIT

3. UW EIGEN MOBIELE TELEFOONNUMMER

4. EEN DUIDELIJKE OMSCHRIJVING VAN HET PROBLEEM

5. LAAT UW GPS HORLOGE ALTIJD INGESCHAKELD BIJ EEN SUPPORTVRAAG INDIEN MOGELIJK

LET OP: Staat een van bovenstaande punten niet vermeld niet in uw e-mail, dan moeten wij dit terugkoppelen aan u. Hiermee wordt het supportproces vertraagd. Zorg voor een complete aanvraag. Dit is in ieders belang.

ONS E-MAIL ADRES:     VERKOOP@GPS4KIDS.NL 

-

De gemiddelde doorlooptijd van supportvragen bedraagt momenteel 1 dag.